Известие

Collapse
No announcement yet.

Авариен режим: Motor control system faliture

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
    Какво значи "огледа турбината и е ОК"?

    Закачете най-после тая кола на диагностика, вижте как надува и какви грешки е записала.

    И си запуши ЕГР-а физически. Ще има подобрение.
    Днес пробвахме с multiecuscan, колата няма записни грешки освен на airbag-a. Провериха стоиностите - всичко е ОК.

    Comment


    • #17
      бека е от буксата под седалката, ДАНО.
      на колко надува и каква стойност даде дебитомера, колко грама на цикъл? поне 550 достигна ли? Волтаж? ГНП стойности от колко тръгна и до колко стигна?

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от S_BANKOV Покажи съобщение
        бека е от буксата под седалката, ДАНО.
        на колко надува и каква стойност даде дебитомера, колко грама на цикъл? поне 550 достигна ли? Волтаж? ГНП стойности от колко тръгна и до колко стигна?
        Точни стойности трябва да ходя отново да ида да я четат, но казаха че са ок.

        Comment


        • #19
          Продължава да прилича на датчик за налягане във входящият колектор. Той като се запуши и така ленива става. Другото е че почва да пуши повече. Не знам кой и как ти е гледал стойностите но добре е да види разликата между желаното и достигнатото налягане а и каква е динамиката на достигането
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment

          Working...
          X